سومین دوره تربیت مربی ویژه مجموعه کتابهای رنگارنگ در زنجان برگزار شد

030311 ranqaranq zanjan 01

سومین دوره تربیت مربی ویژه مجموعه کتابهای رنگارنگ با حضور جناب آقای میرعارفین معاون آموزش و جناب آقای مجتبی جمعیان کارشناس آموزش جامعه القرآن الکریم در فرهنگسرای زندگی زنجان‌ برگزار شد.

 سومین دوره تربیت مربی ویژه مجموعه کتابهای رنگارنگ با حضور معاونت آموزش  جامعه القرآن الکریم در فرهنگسرای زندگی زنجان‌  با حضور گرم مربیان علاقه مند برگزار شد.

در این مجموعه سعی شده است تا شناخت اولیه جهان پیرامون و مفاهیم اولیه زبانی، با استفاده از روش آموزش غیر مستقیم بیان شد،غیراز محتوای آموزشی نقش مربی در این نوع آموزش بسیار مهم است. شایسته است مربیان بزرگوار در آموزش دوره کتابهای رنگارنگ برای ارائه محتوای آموزشی اقدام به طراحی فعالیت در قالب هایی مانند : بازی،قصه گویی، نمایش و.... کنند،تا فرآیند آموزش به روش غیر مستقیم برای خردسالان به بهترین وجه حاصل شود.

030311 ranqaranq zanjan 02

 

030311 ranqaranq zanjan 03

 

030311 ranqaranq zanjan 04

 

030311 ranqaranq zanjan 01

کلام امیر

threesqrکمترین حقی که از خدای سبحان بر گردن شماست

این که از نعمت های او در راه نافرمانی اش یاری نباید خواست .

نور علی نور

عن الفضیل بن یسار عن ابی عبدالله (علیه السلام ) قال سمعته یقول : ان الذین یعالج القرآن و یحفظه بمشقه منه و قله حفظ له اجران
** از فضیل بن یسار نقل شده که گفت: شنیدم امام صادق (علیه السلام) می فرمود: همانا کسی که با قرآن همدم است و آن را با مشقت و کمی حافظه حفظ می کند دو اجر دارد**
ترجمه اصول کافی- ج 6  ص 407

 کلیه حقوق سایت محفوظ است.
طراحی و پشتیبانی: باسط وب